Değişim ve İade
Aldığım ürünü beğenmedim, iade veya değişim talep edebilir miyim?
Kişisel olmayan tüm ürünlerde, (Kişiye özel hale getirilmiş, isimli veya harfli takılar ve özel hazırlanan diğer ürünler hariç) beğenmediğiniz takdirde 14 iş günü içerisinde iade yapabilirsiniz. Değişim süreci yine aynı şekilde olup, 30 iş günüdür.
İade Talebimi Nasıl Bildireceğim?
Aşağıdaki formu kullanarak veya telefon ile müşteri hizmetlerimize ulaşarak iade etmek istediğiniz sipariş hakkında tarafımıza bilgilendirme yapabilirsiniz.
İade ve Değişim Talebimi İlettiğim Siparişimi Hangi Adrese Göndereceğim?
İade ve Değişimlerinizi merkez ofis adresimize göndermeniz gerekmektedir. "Alemdar mah. Yerebatan cad. Salkım Söğüt Sok. No:5 Kat:1 Sultanahmet/Fatih İSTANBUL"
İade/Değişim İşlemlerinde Kargo Ücretleri Kime Ait Oluyor?
İade/Değişim işlemlerinde ayıplı ürün gönderilmemiş her siparişte kargo gönderim ücretleri satın alıcıya ait olmaktadır.
İade Edilen Siparişin Ödemesi Ne Kadar Zamanda Geri Ödenir?
İade edilen siparişlerin geri ödemesi 5 iş günü içerisinde yapılmaktadır.
İade Şartları
Ürün iadesi işlemlerinde, 4822 Sayılı Kanun ile Değişik 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun şartları uygulanır. Alıcılar, 14 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Bu hakkın kullanılabilmesi için, cayma kararının Goldstore.com.tr’ye 14 günlük bu süre zarfında bildirilmesi gerekmektedir.
Tüketici’nin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen ürünlerde tüketici cayma hakkını kullanamaz. Bu nedenle, Tüketici’nin talebi doğrultusunda altın, değerli metal veya değerli taş kısımlarına yazı yazılan ürünler, vb. gibi Tüketici’nin istekleri doğrultusunda üretilen tüm ürünler cayma hakkının kullanılamayacağı ürünler kapsamında yer alır.
Bildirim için müşteri ilişkileri iletişim formu’nu kullanabilir, ya da [email protected] adresine e-posta gönderebilirsiniz. Goldstore.com.tr’den onay alınmadan iade işlemini gerçekleştirmeniz durumunda, iade işleminiz kabul edilmeyerek gönderiniz teslim alınmayacaktır.
İade etmek istediğiniz siparişlerinizin, size gönderilen şekliyle, ürün, fatura, irsaliye, sertifika, sigorta formları, ürün kutusu, ambalajı ve diğer tüm evrak ve materyallerin, eksiksiz olarak, size bildireceğimiz adrese gönderilmesi gerekmektedir. İade gönderimi sırasında, kargo firmalarından, ya da iade işlemini gerçekleştiren müşteriden kaynaklanan sebeplerle, ürün ve ürünle birlikte gönderilen evrak ve materyallerde meydana gelen bozulma ya da benzeri değer kaybettirici her türlü durumun sorumluluğu iadeyi gerçekleştiren müşteriye aittir.
Fatura aslı gönderilmeyen ürünlerin KDV’si ve varsa diğer yasal yükümlülükleri iade edilmez.
İade alındıktan sonra, iade şartlarının yerine getirilip getirilmediği uzmanlar tarafından incelenir. İade onaylanırsa, 7 gün içinde ürünlerin bedeli sipariş kredi kartı kullanılarak verildiyse, kredi kartına, havale/EFT yoluyla verildiyse, banka hesabına iade edilir. Tüketicinin cayma hakkını kullanarak yapmış olduğu iadelerde, satıcının söz konusu ürünün teslimatı için kargo firmasına ödemiş olduğu tutarlar ve hizmet bedeli düşülerek iade işlemi yapılır. İade edilecek Tutarın kredi kartı hesabınıza yansıması 1-4 hafta arasında sürmektedir.